Szállítási díj
Szállítási mód | Szállítási díj 30eFt-ig (br.) |
Szállítási díj 30eFt-tól (br.) |
Utánvét (br.) |
Átlagos szállítási idő |
---|---|---|---|---|
Személyes átvétel * | ingyenes | ingyenes | ingyenes | 0-3 munkanap |
FOXPOST automatába | 1.290 Ft | ingyenes | +590 Ft | 1-3 munkanap |
GLS automatába | 1.290 Ft | ingyenes | +590 Ft | 1-3 munkanap |
GLS csomagpontra | 1.490 Ft | ingyenes | +590 Ft | 1-3 munkanap |
GLS házhozszállítás | 1.990 Ft | 1.990 Ft | +590 Ft | 1-3 munkanap |
MPL házhozszállítás | 1.990 Ft | 1.990 Ft | nincs lehetőség | 5-6 munkanap |
*Személyes átvételre Győrben - jellemzően Révfalu - előre megbeszélt helyszínen és időpontban van lehetőség. Megrendelésed leadása után felkeresünk megadott elérhetőségeden, hogy egyeztessük az átvétel részleteit. Kérjük figyelj rá, hogy készpénzes fizetési mód esetén mindenképp pontos összeggel készülj! Köszönjük.
Jelenleg csak Magyarország területén belüli kiszállítást tudunk vállalni.
Szállítás menete
A megrendelés kiszállítása az áru rendelkezésre állása esetén (raktárról szállítás) - banki előre utalás, valamint bankkártyás fizetés fizetési módoknál a pénz beérkezése után - futárszolgálat útján FOXPOST / GLS (jellemzően 1-3 munkanapon belül) / Magyar Posta Logisztika szolgáltatásával történik. Igyekszünk minden megrendelést a lehetőség szerinti legrövidebb idő alatt kezelni, törekszünk az 1 munkanapos feldolgozásra és futárszolgálatnak történő átadására.
Logisztikai partnereink szállítási idejét sajnos nem tudjuk befolyásolni, de amennyiben problémát észlelünk, megtesszük a szükséges jelzést, lépéseket. Célunk, hogy termékeinket a lehető leggyorsabban kézbe foghasd és használd. Logisztikai okokból jogosultak vagyunk részszállítások teljesítésre. Ebben az esetben további szállítási költséget nem számítunk fel.
A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék hivatalos átvétele megtörténik. Aláírásoddal elismered, hogy az átvett csomag külsőleg megfelel az elvárásoknak. (Nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Utólag mennyiségi reklamációt csak megfelelően igazolt esetben áll módunkban elfogadni. Mindenki hibázhat, így amennyiben csomagod tartalmával kapcsolatban észrevételed van, mindenképp haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekezzünk megoldani a helyzetet közösen.
Házhozszállítás esetén ha sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérned kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, mindenképpen azonnal jelezd felénk is és kezeljük a problémát. Az átvételt követően észlelt sérülésért nem vállalunk felelősséget.
Automatába történt rendelés esetén csak képi anyaggal megerősített problémáról fogadunk el reklamációt, melyet közösen a futárszolgálat bevonásával kezelünk.
Fizetési módok
Választhatsz az alábbi fizetési módok közül, hogy:
- banki előre utalással
- bankkártyával, Barion fizetési rendszeren keresztül
- utánvéttel
szeretnéd a termékek árát rendezni.
Visszatérítés
Meggondoltad magad, valami nem tetszik? Semmi probléma, 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal, egyszerűen küldd el nekünk a sértetlen árut a következő címre:
- Paragh Zsolt e.v.
- 9030 Győr, Kenderáztató u. 15.
Az áru visszaérkezését és feldolgozását követően, ha a terméket teljes egészében és sértetlenül kapjuk meg, 8 munkanapon belül átutaljuk a teljes, fuvardíjat magában foglaló vételárat az általad megadott bankszámlaszámra. A visszaküldés költségét neked kell állnod. Probléma esetén természetesen megpróbáljuk felvenni veled a kapcsolatot megadott elérhetőségeiden és egyezségre törekszünk.
Az elállási joggal kapcsolatos részletes tájékoztatást az ÁSZF 4.2 pontja alatt találod.