Szállítási díj
Szállítási mód | Szállítási díj (bruttó) | Utánvét (bruttó) | Átlagos szállítási idő |
---|---|---|---|
FOXPOST automatába | 1.290 Ft | +590 Ft | 1-3 munkanap |
GLS automatába | 1.290 Ft | +590 Ft | 1-3 munkanap |
GLS csomagpontra | 1.490 Ft | +590 Ft | 1-3 munkanap |
GLS házhozszállítás | 1.990 Ft | +590 Ft | 1-3 munkanap |
MPL házhozszállítás | 1.990 Ft | nincs lehetőség | 5-6 munkanap |
Jelenleg csak Magyarország területén belüli kiszállítást tudunk vállalni.
Személyes átvételre nincsen lehetőség.
Szállítás menete
A megrendelés kiszállítása az áru rendelkezésre állása esetén (raktárról szállítás) - banki előre utalás, valamint bankkártyás fizetés fizetési módoknál a pénz beérkezése után - futárszolgálat útján FOXPOST / GLS (jellemzően 1-3 munkanapon belül) / Magyar Posta Logisztika szolgáltatásával történik. Igyekszünk minden megrendelést a lehetőség szerinti legrövidebb idő alatt kezelni, törekszünk az 1 munkanapos feldolgozásra és futárszolgálatnak történő átadására.
Logisztikai partnereink szállítási idejét sajnos nem tudjuk befolyásolni, de amennyiben problémát észlelünk, megtesszük a szükséges jelzést, lépéseket. Célunk, hogy termékeinket a lehető leggyorsabban kézbe foghasd és használd. Logisztikai okokból jogosultak vagyunk részszállítások teljesítésre. Ebben az esetben további szállítási költséget nem számítunk fel.
A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék hivatalos átvétele megtörténik. Aláírásoddal elismered, hogy az átvett csomag külsőleg megfelel az elvárásoknak. (Nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Utólag mennyiségi reklamációt csak megfelelően igazolt esetben áll módunkban elfogadni. Mindenki hibázhat, így amennyiben csomagod tartalmával kapcsolatban észrevételed van, mindenképp haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot és igyekezzünk megoldani a helyzetet közösen.
Házhozszállítás esetén ha sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérned kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, mindenképpen azonnal jelezd felénk is és kezeljük a problémát. Az átvételt követően észlelt sérülésért nem vállalunk felelősséget.
Automatába történt rendelés esetén csak képi anyaggal megerősített problémáról fogadunk el reklamációt, melyet közösen a futárszolgálat bevonásával kezelünk.
Fizetési módok
Választhatsz az alábbi fizetési módok közül, hogy:
- banki előre utalással
- bankkártyával, Barion fizetési rendszeren keresztül
- utánvéttel
szeretnéd a termékek árát rendezni.
Visszatérítés
Meggondoltad magad, valami nem tetszik? Semmi probléma, 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal, egyszerűen küldd el nekünk a sértetlen árut a következő címre:
- Paragh Zsolt e.v.
- 9030 Győr, Kenderáztató u. 15.
Az áru visszaérkezését és feldolgozását követően, ha a terméket teljes egészében és sértetlenül kapjuk meg, 8 munkanapon belül átutaljuk a teljes, fuvardíjat magában foglaló vételárat az általad megadott bankszámlaszámra. A visszaküldés költségét neked kell állnod. Probléma esetén természetesen megpróbáljuk felvenni veled a kapcsolatot megadott elérhetőségeiden és egyezségre törekszünk.
Az elállási joggal kapcsolatos részletes tájékoztatást az ÁSZF 4.2 pontja alatt találod.